Pengumuman!!!

PENGUMUMAN TAK BERAPA NAK PENTING SANGAT

Assalam..

Bagi pihak Puan Tanah, Cik Sue, adalah dengan ini dimaklumkan, beliau akan bersara.. eh.. memencilkan diri buat seketika atas alasan kekangan masa disebabkan bebanan kerja. Cik Sue (ke Puan Sue? hehehe) juga sedang mengalami sedikit masalah (kemalasan, asyik nak makan itu ini, sakit pinggang, sikit-sikit nak termuntah dsb hehehe) yang tak berapa nak serius sangat.

Oleh sebab-sebab yang tidak dapat dielakkan, Cik/Puan Sue terpaksa merehatkan diri buat seketika. Takde mood katanya..

Harap maklum.

Mr Akoy bagi pihak Cik/Puan Sue :D

6 comments:

  1. Makluman diterima.. Hehe...
    Moga dipermudahkan.urusan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha.. habis la bila Mr Akoy dah start update kan blog.. kekekekeke..
      tq.. mudah-mudahan.. aamiin..

      Delete
  2. any good news sue?..congratz awai2 dlu..nnti rajen2 update ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulillah masha.. tak sangka.. rezeki smpi time gini.. mcm betul2 masha dah pass baton ni.. hahaha.. teringat komen sue beberapa bulan lepas.. hahaha.. masin mulut kan.. ;)

      Delete