Manja!

Assalamualaikum. Cinta.

Manja betul si Yoda ni.. Sampaikan kalau Sue nak keluar dari rumah sibuk nak ikut. Dah pandai dah sekarang ni.. Bila tengok Sue dah siap pakai baju cantik cantik, siap pakai tudung dan dah angkat beg, dia pun berlari ke pintu, menunggu Sue kat pintu tu..


Siap mengiau bagai... Nak ikut la tu.. grrrr.. Asyik nak kena kejar dia je setiap pagi. Dia mesti keluar dari rumah jugak lepas tu bila ajak masuk dalam rumah dia tak nak. Nak ikut.. ishhh..

Tapi bila time Sue balik kerja, dia dengar je bunyi tapak kasut lepas tu bunyi kunci mangga rumah tu, dari luar dah dengar suara dia mengiau.. Tunggu depan pintu tu.. Tapi time kita balik dia tak keluar dari rumah pun.. Time kita nak keluar je.. Tak nak kena tinggal la tu.. alahai.. manja betul.. Kalah Hadirah cenggini...

Oh ya! Sekarang ni Sue kat kampung.. Kat Kamunting.. Update sikit sikit la ye.. Nanti Sue story lagi pasal balik kampung dalam entri yang lain.. Yoda ni pun ikut balik kampung.. Ada je ni haaa.. Tadi kacau mummy guna laptop.. grrrr.. Panjat laptop then duduk atas keyboard ni.. Adoiyai.. Hadirah pun tak kacau macam ni.. -___-"

Ok la.. tata.

Good night!

Wassalam.

3 comments:

  1. kucing mmg manja :) tapi klu kucing jalanan tu kadang2 menyeramkan jugak perangai dia xD

    ReplyDelete
  2. comelnya si Yoda ni geram... mcm nak gigit je hehehehe

    ReplyDelete