[Vacation 2014] Cameron Highlands - Taman Agroteknologi MARDI

Assalamualaikum. Cinta.


Taman Agroteknologi MARDI

Mardi, Cameron Highland, 39000 Tanah Rata, Pahang, Malaysia
Waktu: 8.30 pg - 5.00 ptg
Tiket Masuk: RM3.00 - Dewasa, RM1.50 - Kanak-kanak/Pelajar

Taman Agroteknologi MARDI merupakan tempat yang wajib dikunjungi kalau dah sampai ke Cameron Highlands.

Kat sini memang menarik.. Banyak tumbuhan, tanaman boleh dilihat. Paling best ladang bunga tu.. Hahaha.. feeling pulak masing-masing, especially Adik... hahahaha..

Ok.. layan gambar je la ye.. ngeeeee....









Banyak tumbuhan, bunga-bungaan, buah-buahan, sayur-sayuran yang terdapat di sini. Ada yang kita biasa lihat dan ada juga yang kita tak pernah lihat di luar sana. So, tempat ini amat sesuai dijadikan salah satu destinasi singgahan korang kalau dah sampai ke Cameron Highlands..

Harga tiket pun tak mahal. Berbaloi la..





Eh! Merajuk sebab ape ni ek? Lupa dah.. -__-"
Rasanya dia nak makan aiskrim strawberry tu.. Makanya setelah penat berjalan di sekitar kawasan ni, kami berhenti sekejap, berehat-rehat.. Sambil sambil tu makan aiskrim strawberry..




Gigih panas terik ber"posing" sakan.. hahahaha..



p/s : gigih nak habiskan entri tahun 2014.. hoho.. sila la layan je..

Wassalam.

1 comment:

  1. Ya allah cantik yeee.. tak tau ade tempat ni.. rugi no tak lawat// tengs info.. next kine pegi ni.. terbaikk..!

    ReplyDelete