Gagahkan Diri..

Assalamualaikum. Cinta.

Perlu gagahkan diri ni. Banyak yang belum selesai. Tapi tak sanggup bersengkang mata. Hurmmmm.. -_-" Esok banyak nak kena dengar dan mengadap atau mungkin lebih tepat menadah telinga menahan amarah orang kot? Hahaha.. sabar je la. Redha je apa yang bakal terjadi esok. Rasa-rasa macam tak banyak masalah dah. Cuma lacking sikit sikit kat somewhere agaknya.. Hopefully takde yang bertukar menjadi harimau jadian pulak.. ngeeee~~~ mengantuk pulak.. zZzzZzz..

Before habis tahun 2014 ni, teringin nak habiskan entry 2014 yang banyak sangat tak story ni.. hahaha.. dah berbulan-bulan.. -__-


Hopefully dapat habiskan segala ceritera yang tak habis tu.. kuikuikui.. (walaupun dah basi -_- )
Huwarghhhhhh.. mengantuk pulak dah ni.. camne nak draft kan entry ni.. ?? ermmmm..

Nite!

Wassalam.

No comments:

Post a Comment