Sedang Beransur Pulih

Assalamualaikum. Cinta.

Alhamdulillah.. Hadirah beransur pulih dari demam. Cuma demamnya menyerang bila dah lewat petang nak ke malam..

Siang tadi dah ke klinik. Suhu yang doctor check 38c. Hurmmmm.. kurang sikit je.. Tapi dia aktif.. Macam orang tak demam..



Kat klinik pun sempat bergambar.. Tu pun mood dia ok.. Takde nampak macam orang demam.. Paling risau kalau dia merengek ke..tak larat nak bangun ke.. Nanti tak pasal-pasal kena tahan kat wad.. Tapi alhamdulillah.. dia aktif. So lega la sikit..

Just makan ubat ikut yang ditetapkan. Siap doctor pesan tak boleh makan aiskrim, coklat etc.. Masalahnya masa doctor cakap dia angguk je. Dengar je cakap doctor. Tapi.. Balik rumah nak aiskrim. Bila tak bagi, merajuk.. Haihhhh...

Hopefully demam dia beransur pulih..

Hurmmmmm.. malam ni mummy dah tak boleh jaga Hadirah.. Dah balik ke Setia Alam pun.. Huhu..

Lagi 3 hari kita jumpa lagi ye sayang! Sayang Hadirah ketat-ketat.. Miss you!

Selamat malam cinta!

Wassalam..
posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment